Hoe kunt u zorgen dat u de customer voice in uw bedrijf hoorbaar maakt?

Een van de dingen die ik in de loop der jaren als ondernemer goed in mijn oren heb geknoopt, is dat je altijd moet zorgen dat je je klanten zo goed mogelijk bedient. Dat klinkt misschien als een open deur, maar ik merk dat bedrijven vaak denken dat ze de klanten goed helpen, maar daarbij nooit aan de klant vragen of deze ook tevreden is. Daardoor kan het gebeuren dat er veel wrevel ontstaat tussen het bedrijf en de klant. Ik ben daarom gaan kijken hoe wij konden zorgen dat wij de klant altijd konden raadplegen en dat bleek te kunnen door de customer voice te integreren in jee bedrijfsvoering. De customer voice is namelijk is heel waardevol voor je bedrijf want niemand ervaart je bedrijf zo als de klant. Omdat de klant ook de belangrijkste persoon is voor je bedrijf, ben ik gaan kijken wat er aan mogelijkheden was om de customer voice beter te kunnen horen. Wanneer deze namelijk feedback had op de manier waarop wij werken, dan is dat een goudmijn waar je goed gebruik van wilt gaan maken. Wij hebben daarom gekeken hoe wij beter op de hoogte konden raken van de mening van de klant. Wij hebben toen gezien dat wij met de juiste software moesten gaan werken en wij hebben gekeken wie wij konden benaderen wanneer wij de customer voice wilden horen. Wij zijn toen online gaan zoeken naar mogelijkheden en wij hebben gemerkt dat wij moesten zorgen dat wij met de mensen van hellocustomer.com zouden gaan praten. Deze mensen weten heel goed hoe je kunt zorgen dat je met de feedback van de klant aan de slag kunt gaan. Zij weten namelijk hoe je de customer voice gehoord kunt krijgen en vervolgens hoe je met de kennis die je op deze manier vergaard hebt, spijkers met koppen kunt slaan. Ik ben daarom blij dat wij dit bedrijf benaderd hebben omdat ik gemerkt heb dat deze mensen er alles aan konden doen om te zorgen dat wij een belangrijke verbetering in ons bedrijf konden doorvoeren.

Dit bedrijf zorgt dat de customer voice gehoord wordt

Ik heb gemerkt dat wanneer je dit bedrijf in de arm neemt, je niet bang hoeft te zijn dat je bepaalde klachten of juist complimenten van de klant over het hoofd zult zien. Wij werken nu met hun software en wij kunnen de customer voice heel goed horen. Wij weten nu snel wat er eventueel misgaat binnen ons bedrijf en wij kunnen dat nog sneller oplossen. Ik ben daarom blij dat wij met deze mensen in contact zijn gekomen want dit zorgt ervoor dat wij onze klanten nog veel beter kunnen bedienen.

Wilt u meer lezen?

Mocht u willen lezen wat deze specialisten voor uw bedrijf zouden kunnen doen, dan kunt u:

  • Even naar de site hellocustomer.com surfen
  • Bekijken wat u hier aan mogelijkheden kunt vinden
  • Een keer contact opnemen om te horen hoe men u van dienst kan zijn

Ik hoop dat u hier ook goede middelen kunt vinden om uw bedrijf naar een nog hoger plan te tillen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *